Pokyny pro vlastníky bytových jednotek
Rady jak postupovat v případě vzniku škodné události
Smlouva s ČSOB (s SVJ) má číslo 8066073714.
V případě havarijního stavu tj. situace, kdy bezprostředně hrozí, nebo již došlo ke vzniku škody na domu či v domácnosti např. v těchto situacích:
- praskne-li vodovodní či plynové potrubí v jakékoliv části domu či bytové jednotky
- dojde-li např. ke zkratu v hlavním rozvaděči a následnému vyřazení okruhu el. napětí
- dojde-li k poškození skleněné výplně na vstupních dveřích či oknech BD
- potřeba odemčení dveří do bytové jednotky
- poškození střechy okolními vlivy
A další možné havarijní stavy týkající se těchto profesí: instalatér, elektrikář, sklenář, topenář, plynař, zámečník, pokrývač.
Maximální počet asistenčních zásahů a maximální výše úhrady těchto nákladů je následující:
1 zásah pro každý byt v bytovém domě s limitem úhrady nákladů 2 000 Kč na byt, za každý 1 rok.
5 zásahů pro společné části bytového domu s limitem úhrady nákladů 7 000 Kč na jeden každý zásah
V rozsahu těchto úhrad je organizace příjezdu a odjezdu technické pohotovostní služby do a z místa vzniku havarijního stavu a úhrada nákladů na práci technické pohotovostní služby a použitý materiál.
V případě potřeby využití urgentních asistenčních služeb kontaktujte asistenční centrálu ČSOB Pojišťovna na tel. čísle +420 222 803 442, která je Vám k dispozici nonstop.
V případě, že se nebude jednat o havarijní stav tj. např. v těchto situacích:
- dojde-li k úmyslnému poškození na zvonkových tablech, schránkách či vchodových dveřích
- dojde-li k poškození stavebních součástí BD např. okapů, osvětlení, nebo jejich odcizení
- vznikne-li poškození domu sprejerstvím
- dojde-li k zatečení atmosférických srážek, které následně způsobí poškození vnitřního zdiva
- dojde-li ke zkratu a následnému poškození anténních, kamerových či domovních
přístupových systémů
V případě jakýchkoliv konzultací před nahlášením možné pojistné události prosím kontaktujte svého pojišťovacího poradce z ČSOB pojišťovny pana Lukáše Holého na tel. čísle 724 164 281.
Volejte klientskou informační linku na tel. čísle 800 100 777, kde nahlásíte přesnou událost, která se stala a operátorka Vám pomůže sjednat nápravu. Tato tel. linka je Vám k dispozici každý den od 7 – 18 hod.
Smlouva s ČSOB (s SVJ) má číslo 8066073714.
Jestliže dojde k odcizení nebo vandalismu, nahlaste to vždy policii.
Upozornění:
Za odložené předměty v technických místnostech jako jsou např. prádelna, sušárna či kočárkárna si zodpovídají majitelé sami, jelikož se nacházejí tyto předměty ve společných prostorách a má k nim kdokoliv přístup.
A proto doporučujeme mít tyto věci uskladněny v bytové jednotce, garáži případně ve sklepě, kde jsou řádně uzamčeny jedním vlastníkem a tudíž i v případě ztráty jednoduše likvidní pojišťovnou.